OFERTA

PRACA

KONTAKT

Spokojnych i radosnych

Świąt Bożego Narodzenia

oraz

szczęśliwego Nowego Roku 2025

 

życzy

Zarząd i pracownicy

amLocus

 

O nas

amLocus Sp. z o.o. to założona w roku 2018 firma zajmująca się profesjonalną obsługą rynku nieruchomości. Stale rosnący portfel naszych zleceń obejmuje wspólnoty mieszkaniowe, budynki we współwłasności i nieruchomości komercyjne.

 

Nasz zespół składa się z profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu nieruchomościami i księgowości.

Marta Kulpińska

ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI

Aleksandra Pietraszkiewicz

ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI

Natalia Janowicz

ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI

Anna Przybylak

ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI

Bartłomiej Mantaj

ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI

Specjalista ds technicznych

Anna Khomenko

ASYSTENT

e-mail: administracja@amlocus.pl

T: +48 668 857 700

e-mail: b.mantaj@amlocus.pl

Anna Kłos

KSIĘGOWA

Anna Matelska

KSIĘGOWA

SKŁADNIKI EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA

WIEDZA

MERYTORYCZNA

SZEROKIE DOŚWIADCZENIE

KOMPLEKSOWOŚĆ

Podstawą efektywnego zarządzania nieruchomościami jest odpowiednie wykształcenie i bardzo dobra znajomość przepisów prawa. Dlatego też, nieustannie aktualizujemy posiadaną wiedzę, zgłębiamy literaturę fachową i bierzemy udział w specjalistycznych szkoleniach.

 

 

Umiejętność rozwiązywania różnorodnych problemów jest wynikiem wielu lat doświadczenia, którego stale nabieramy obsługując obiekty takie jak zabytkowe kamienice, budynki deweloperskie i obiekty komercyjne. Wyobrażenie o tym, co może się stać, pozwala nam na podejmowanie odpowiednich działań, które przekładają się na korzyści finansowe oraz zadowolenie naszych klientów.

 

 

Zarządca nieruchomości musi osobiście kontrolować każdy aspekt jej funkcjonowania – zaczynając od finansów, kończąc na technicznym utrzymaniu obiektu. Nasze budynki znamy od „piwnicy aż po dach”. Osobiście weryfikujemy każdą fakturę przed jej uregulowaniem, negocjujemy najkorzystniejsze warunki i zakresy podpisywanych umów, wykonujemy rozliczenia, kontrolujemy usuwanie usterek oraz dokonywane na nieruchomości naprawy.

 

 

CZAS

INDYWIDUALNE PODEJŚCIE
DO KLIENTA

ZESPÓŁ

Każda nieruchomość wymaga zaangażowania, czasu i skupienia. Dzięki temu, że zarządzamy ograniczoną ilością budynków, możemy poświęcić im maksimum

uwagi.

 

 

Na pierwszym miejscu stawiamy potrzeby naszych klientów. Jesteśmy świadomi, że każda nieruchomość wymaga indywidualnego traktowania,
bo każdy budynek jest inny. Słuchamy tego co mówią klienci
i dostosowujemy nasze działania do ich oczekiwań.

 

 

W zarządzaniu nieruchomościami niezbędne jest zachowanie ciągłości obsługi. Duży zespół pracowników gwarantuje, że sprawy naszych klientów realizujemy na bieżąco, ponieważ jesteśmy w stanie w pełni zastępować się w trakcie nieobecności.

 

ZAKRES USŁUG

Kompleksowa obsługa Wspólnot
Mieszkaniowych

 

 

 

 

Administracja

  • rozwiązywanie bieżących problemów
  • regularne kontrole nieruchomości
  • weryfikacja realizacji usług przez podwykonawców (firm sprzątających, ochrony, serwisantów)
  • organizacja zebrań wspólnoty i głosowania uchwał (również w formie elektronicznej)

 

Księgowość

  • prowadzenie ewidencji księgowej i rozliczeń mediów
  • dostęp do usługi e-kartoteka, umożliwiającej podgląd sald dla właścicieli, forum i głosowanie on-line
  • obsługa najmu pomieszczeń wspólnych
  • windykacja należności Wspólnoty

 

Obsługa techniczna

  • zlecanie wymaganych przeglądów technicznych budynku, weryfikacja zaleceń poprzeglądowych i ich realizacja
  • prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego
  • zlecanie napraw usterek i weryfikacja ich wykonania
  • organizacja remontów nieruchomości

 

obsługa nieruchomości
we współwłasności

 

 

 

 

 

Obsługa najmu lokali

  • wynajem lokali w imieniu właścicieli
  • prowadzenie rozliczeń najemców
  • windykacja należności

 

Obsługa techniczna

  • zlecanie wymaganych przeglądów technicznych budynku, weryfikacja zaleceń poprzeglądowych i ich realizacja
  • prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego
  • zlecanie napraw usterek i weryfikacja ich wykonania
  • organizacja remontów
  • pozyskiwanie funduszu na remonty z dostępnych na rynku programów

 

 

 

obsługa nieruchomości

komercyjnych

 

 

 

 

 

Bieżąca obsługa nieruchomości

  • stale kontrolowanie stanu nieruchomości
  • weryfikacja prac zleconych podwykonawcom
  • kontrolowanie poziomu kosztów

 

Obsługa najmu

  • przygotowanie nieruchomości do wynajmu
  • pozyskiwanie najemców
  • rozliczenia
  • windykacja

 

Obsługa techniczna

  • zlecanie wymaganych przeglądów technicznych budynku, weryfikacja zaleceń poprzeglądowych i ich realizacja
  • prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego
  • zlecanie napraw usterek i weryfikacja ich wykonania
  • organizacja remontów nieruchomości

 

Raportowanie do urzędów

  • przygotowywanie wymaganych raportów dotyczących zakresu korzystania ze środowiska, odpadów, czy KOBIZE

 

 

Kontakt

amLocus Sp. z o.o.
ul. Cytrynowa 1

60-185 Skórzewo

 

NIP 7792498136 | Regon 381615692 | KRS 0000753996

 

Logowanie
do e-kartoteki

Copyright © 2024, amLocus Sp. z o.o.

Projekt i realizacja: videoprojekt.pl